Meniuri
Meniul este considerat cea mai puternică publicitate din localuri. Se recomandă să se mențină același stil și design de imprimare complet bazat pe atmosfera restaurantului și preferințele clienților săi. Principalele secțiuni ale unui meniu tipic este „felul principal”, „deșert”, „băuturi” și „a la carte”. „A la carte”, pot include preparate, cum ar fi supe, salate și sosuri. Este posibil că au existat unele mici meniu pentru copii și adulți. Meniu pentru copii pot fi sub formă de jocuri sau puzzle-uri. Meniul poate furniza alte informații utile. Unele meniuri descriu filosofia de alimente bucătar sau proprietar, și chiar misiunea restaurantului. Alte restaurante oferă o politică de vârstă, pentru care alcoolul este vândut, pierderea de lucruri despre basculare, etc. Meniul descrie adesea procesul de gătire, atrăgând atenția asupra condimentelor exotice sau adăuga cuvinte străine (franceză) și alte feluri de mâncare care arată exotice. Limbajul meniului, cu liniuță și citate, pot justifica așteptările dumneavoastră, mai degrabă decât pentru a descrie produsele alimentare.